wtorek, 5 stycznia 2016

05.01.2016

Witajcie Kochani w naszym już nie tak Nowym Roku! :)
Założyłam bloga w dwóch celach - aby udowodnić coś sobie i Wam :)
Na ten rok mam postawiony cel główny - nie poddawać się. Jak to będzie wyglądać i czy podołam temu, będziecie mogli obserwować na moim blogu. Cel: systematyczność, idealna sylwetka, zdrowe życie! :)
Od września chodzę na siłownię.. chodzę i nie chodzę - sami wiecie jak to w rzeczywistości wygląda.
Czas się wziąć do roboty, zrobić porządny trening, dać swojemu ciału wycisk, a słabości odstawić na bok.
Oczywiście nie tylko na tym polega życie. Uchylę Wam rąbka tajemnicy.. pewnie nie tylko jednego, podczas całej naszej przygody.
Motywacja-jest.
Siła-jest.
Czas-zawsze się znajdzie!
Moda, uroda, piękno - jakieś jest, ale do wymarzonej perfekcji da się dojść! Udowodnię to WAM i SOBIE! :)
A dlaczego ten blog jest właśnie dla Ciebie? Bo wiesz, że oszczędza się na siebie, a nie na sobie.
Portfel-prawie pusty, jak u studenta, ale damy radę!
Jeżeli chodzi o wykorzystywane przeze mnie wszelkie produkty, to nie szukajcie tutaj produktów promowanych (tak jak u innych blogerek), ani tych z najwyższej półki. Przyznaję się Wam szczerze - na nie mnie nie stać :)
Buziak, buziak! :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz